Da li vaš biznis treba da bude na TikTok-u?
TikTok DA ili NE?
Smešna je mreža, samo je za klince….da to čujemo svaki dan….
ALI…
Društvena mreža sa najbržim rastom u ovoj i prošloj godini (2020) je TikTok. Ukoliko se pitate da li vaš biznis treba da bude na ovoj društvenoj mreži odgovor je DA. Ali…
Uspeh na ovoj društvenoj mreži prevashodno leži u tome koja je vaša delatnost tačnije kakav je vaš proizvod. Ono što je sigurno lako je da u video klipovima možete da prikažete vaš proizvod ili uslugu. Korisnici TikToka sigurno neće želeti da vide karakteristike vašeg proizvoda jer isto to mogu da pronađu na sajtu ili YouTube-u.
Ono što oni žele jeste da vaš proizvod ima priču ali da ispričate neke zanimljive priče o njemu. Npr. Ukoliko prodajete ručno rađene sapune, napravite video kako ih pravite, kako berete cveće i drugo bilje od kojih ih pravite, nađite nekog kupca i neka vam da intervju npr.
Bitno je i da pratite trendove na TikTok-u.
Bilo da se radi o muzici ili hashtagovima, stvarajte sadržaj koji publika voli. Na početku će biti teško i sigurno nećete uspeti u prvih 6 meseci. Ali budite uporni! Kačite videe svaki dan (pokazalo se da ažurnost velika prednost) i zapamtite vama trebaju reklame koje ne liče na klasične reklame!
TikTok ima ubedljivo najveći engagement rate u poređenju sa drugim društvenim mrežama, čak do x5 u odnosu na Instagram i x15 u odnosu na Twitter. Zato organski reach iskoristite pametno.
Oglašavanje u Srbiji na TikToku još nije dostupno
Ali vam možemo izneti neke zaljučke na osnovu tekstova korisnika iz Amerike. Reklamiranje putem In-Feed objava nije povoljno i košta najmanje 500$ za najkraću kampanju. Reklame na kojima se korisnici duže zadržavaju koštaće manje po prikazu, što garantuje dobar opšti kvalitet reklama, jer oglašivači znaju da moraju imati dobar sadržaj da bi uspeli da plasiraju svoju poruku.
Najskuplji tip reklama je Brand Takeover. Reč je o reklamama koje se pojavljuju kada korisnik prvi put tog dana koristi aplikaciju – kako se Zukemberg nije toga prvi setio.
Ono što je za biznis must have na TikToku je saradnja sa Influenserima koje možete pronaći koristeći opciju Creator Marketplace. To je još jedna od ideja koju su druge kompanije implementirale u određenoj meri, ali je svoju pravu funkciju našla sa dolaskom TikTok-a.
TikTok za sada ne naplaćuje ovu oslugu, a do kada će tako biti ostaje nam da vidimo.
Prvo, kada otvarate svoj profil na TikTok- odaberite business profile jer nudi više opcija za vaš biznis.
Ukoliko prodajete proizvode putem Instagrama u Bio TikTok profila ubacite vaš Instagram profil i je jednostavno ih uvežite. Primer dobre prakse je objavljivanje Giveaway-a na Instagramu koji je vezam za vaš TikTok profil i obrnuto. Na ovaj način čete dobiti više folovera jednim udarcem.
Ono zbog čeka vaš brend ili biznis treba da bude na TikTok-u jeste izgradnja brend awarenesa, pronalazak potencionalnih klijenata, povečanje prodaje i konverzija.
Šta čekate, krenite u TikTok avanturu već danas!