Oglašavanje na Društvenim Mrežama

Dobrodošli u svet gde je oglašavanje na društvenim mrežama efikasno i merljivo! Svaki oglas se računa i svaki postiže rezultate.

Pravljenje kreativnih kampanja sa visokim uticajem nikada nije bilo lakše, uz Adnea Digital.

Agencija za Reklamiranje na Društvenim Mrežama

Ojačajte prisustvo svog brenda i stupite u kontakt sa potrošačima na smislen način sa Adnea Digital, specijalizovanom agencijom za društvene mreže. Priustvo na nekoliko različitih kanala istovremeno može biti složeno, pa smo tu da pojednostavimo proces i poboljšamo vaš doseg i rezultate.

Na preseku uvida zasnovanih na trendovima, naprednog ciljanja publike i kreativnosti, naša agencija nudi prilagođene strategije oglasnih kampanja koje odgovaraju vašoj ciljanoj publici. Korišćenjem temeljne analitike, mi kontinuirano optimizujemo kampanje za maksimalan uticaj.

Činimo da vaš nastup na mrežama bude autentičan, estetski uređen i dopadljiv ciljnoj grupi. Takav sadržaj će izazvati željenu reakciju i u brzom roku možemo da svedočimo uvećanju ukupnog profita.

Od konceptualizacije zanimljivih narativa do izvođenja detaljnih planova, mi služimo kao vaši partneri u osmišljavanju priča o uspehu, baveći se svakim korakom sa stručnošću.

Facebook i Instagram Reklame

Facebook i Instagram su dve najpopularnije platforme na svetu. Platforme se mogu ponositi sa milijardama aktivnih korisnika, a kako istraživanja trendova pokazuju, imaju i dalje ogroman potencijal za rast i razvoj. Preduzeća su prepoznala uticaj ovih mreža na njihovo poslovanje jer se putem društvenih medija, lako i jednostavno povezuju sa svojom publikom na dubljem nivou.

Facebook i Instagram reklame pomažu u stvaranju interesovanja i interakcija i dovode do prirodne akcije kupaca. Svaki oglas koji postavljamo pažljivo je osmišljen od strane marketinškog tima i ima za cilj da navede kupce na prilagođene akcije kroz CTA – to mogu biti kupovine, prijave na newsletter, preuzimanja lead magneta i slično.

Strogo se držimo proverenih pravila koja su u našoj praksi dala najbolje rezultate i na taj način postižemo očekivani povraćaj ulaganja.

Reklamiranje na Društvenim Mrežama

Iskoristite moć društvenih mreža i istaknite svoj brend u prvi plan!

Oglašavanje na Facebooku

Facebook ima ekspanzivni domet koji dozvoljava ciljano targetiranje vaše publike. Koristimo napredne tehnike targetiranja i kreativne koncepte za stvaranje kampanja.

Instagram Oglašavanje

Kroz postove, reelse i storije, pričamo priču o vašem brendu na koju niko neće ostati imun. Naše strategije će angažovati publiku za kratko vreme!

Oglašavanje na LinkedInu

Podignite svoj brend do novih visina uz oglašavanje na LinkedIn-u. Putem ciljanih kampanja možemo doći do donosilaca odluka i profesionalaca u industriji, isporučujući poruku vašeg brenda direktno onima koji su najvažniji.

Naš proces

Upoznajte se sa našim jedinstvenim procesom koji će vaš biznis lansirati do finansijske slobode!

Analiza Publike i Tržišta

Radićemo detaljnu procenu kupaca i njihovih navika, tržišnih trendova i konkurenata, da bismo što bolje razumeli poziciju vašeg brenda.

Strategija Društvenih Mreža

Formulisaćemo prilagođene strategije da bismo iskoristili potencijal ključnih društvenih mreža i angažovali kupce.

Kreiranje Kampanje

Kreativne, autentične kampanje van standardnih okvira prikazaće drugo lice vašeg brenda, uzimajući u obzir preferencije potrošača.

Dizajn i Izrada Reklama

Kombinujemo savremenu estetiku dizajna sa moćnim copy-jem kako bismo privukli nove kupce i obožavatelje brenda.

Optimizacija i Praćenje

Kontinuirano analiziramo učinak svih reklama i prilagođavamo pristup oglašavanju.

Izveštavanje i Analitika

Procenjujemo rezultate koristeći ključne pokazatelje i uvide za merenje efikasnosti vaših ulaganja.

Cena Oglašavanja na Društvenim Mrežama

Troškovi oglašavanja zavise od različitih faktora, koji uključuju izbor platforme, opcije targetiranja i formate oglašavanja. Nakon analize vašeg brenda i željenih ciljeva, zajedno ćemo kreirati budžet i započeti proces rada.

Troškovi oglašavanja na društvenim mrežama se u velikoj meri razlikuju u zavisnosti od specifičnih potreba svakog preduzeća, ali njihova prilagodljiva priroda obezbeđuje isplativo, odgovarajuće rešenje za dosezanje široke, angažovane publike i postizanje značajnih rezultata.

Ostale usluge digitalnog marketinga

Svaka faza našeg procesa podrazumeva sveobuhvatnu analizu, optimizaciju, kreiranje sadržaja i kontinuirano praćenje – u cilju vašeg uspeha na mreži.

drustvene-mreze

Vođenje društvenih mreža

Za nastup u digitalnom svetu koji donosi rezultate.

SEO optimizacija

Za visoko rangiranje i organski saobraćaj na web sajtu.

Google Ads

Istaknite se na Google-u i ostvarujte kontinuirane prodaje.

Izrada web sajtova

Moderan i funkcionalan web sajt za bolje iskustvo kupovine.

Često Postavljena SEO Pitanja

Oglašavanje na društvenim mrežama vam omogućava da efikasno doprete do šire publike,
ciljajući određene demografske grupe sa preciznošću koja nedostaje tradicionalnom
oglašavanju. To je plodan način za podizanje svesti o brendu, podsticanje angažovanja kupaca, povećanje
saobraćaja na veb lokaciji i povećanje prodaje. Pošto je većina današnjih potrošača aktivna na
društvenim platformama, postoji dragocena prilika da doprete do potencijalnih kupaca tamo
gde već provode značajno vreme.

Oglašavanje na društvenim mrežama funkcioniše tako što prikazuje vaše oglase odabranoj
grupi pojedinaca na osnovu parametara koje ćemo odrediti – starost, lokacija, interesovanja i
ponašanja. Kada napravimo oglas i odaberemo ciljnu publiku, ove platforme koriste
algoritme za prikazivanje vašeg oglasa relevantnim korisnicima.

Izbor prave platforme za oglašavanje u potpunosti zavisi od specifičnih ciljeva vašeg brenda,
ciljne publike i vrste sadržaja koji je na raspolaganju. Ako ciljate na mlade, kreativne
pojedince, Instagram bi mogao biti vaš najbolji izbor. Za B2B oglašavanje i dopiranje do
profesionalaca, LinkedIn je platforma koja se koristi. Procena demografije korisnika svake
platforme i prirode angažovanja može da vodi donošenje odluka.

Iznos koji treba da uložite u oglašavanje na društvenim mrežama u velikoj meri zavisi od
vaših poslovnih ciljeva, veličine vaše ciljne publike, nivoa konkurencije u vašem sektoru i
vašeg ukupnog marketinškog budžeta.

Uspeh oglašavanja na društvenim mrežama može se meriti korišćenjem različitih metrika,
prvenstveno u zavisnosti od ciljeva vaše kampanje. Ključni pokazatelji učinka mogu da
obuhvataju stope učestalosti klikova (CTR), stope konverzije, cenu po kliku (CPC) i povraćaj
troškova oglašavanja (ROAS).