Izaberi svoju platformu za oglašavanje – Reklame na internetu
Facebook, Instagram ili postoji i nešto treće?
Uzmimo na primer da pružate uslugu, to može biti računovodstvena ili pravna, ili imate gotov proizvod, jabuke ili građevinski materijal, i želite da ih plasirate na tržište. Tradicionalni marketing pruža zaista puno opcija, mogućnosti i načina na koje možete da ispromovišete svoju firmu i poslovanje. Međutim, kada se u igru ubaci digitalni marketing tada dolazimo do zaista neverovatnog broja kanala kroz koje možete da dođete do svojih potencijalnih kupaca.
U moru brojnih društvenih mreža koje su trenutno na raspolaganju neophodno je izabrati onu koja najviše odgovara karakteristikama vašeg proizvoda ili usluge koju nudite. Svaka društvena mreža ima svoje prednosti i neku specifičnost po kojoj se izdvaja u odnosu na onu drugu.
Digitalni marketing je u mnogome olakšao posao reklamiranja i online oglašavanja samo je neophodno da budete upoznati sa načinom rada svake društvene mreže, tj. algoritma jer na taj način možete da iskoristite njen puni potencijal, a samim tim maksimalnu prodaju i tržišnu prepoznatljivost (brendiranje).
Izaberi svoje mesto za reklamu
Danas reklama uglavnom za većinu novih malih preduzetnika znači = otvoriću stranicu na Facebook-u i Instagramu i to će da ide samo od sebe. Ali stvarnost je ipak malo drugačija i na žalost još uvek nije tako baš jednostavno, a da preko mreža krene prodaja potrebno je mnogo dodatnog truda i ulaganja.
Razlog takvog načina razmišljanja i stava je što mi automatski idemo na ono što nam je poznato. Facebook kao najdominantnija platforma je dosta prisutna i najviše korišćena kod nas i većini ljudi je jako dobro poznata jer ga većina koristi više od 10 godina. Međutim, Facebook biznis profil je malo drugačiji od onog kojeg imate kao fizičko lice. Kod Facebook oglašavanja i reklamiranja postoje pravila koje vi morate da poznajete kako bi oni radili u vašu korist. I upravo iz tog razloga nije dovoljno da samo okačite sliku ili post i čekate da se kupci sami jave. Potrebno je tu dosta umeća i znanja.
Ako pođemo samo od činjenice da Facebook koristi preko 3 miliona ljudi u Srbiji, a Instagram mu je odmah za petama možemo da vidimo i izračunamo koliko je to potencijalnih kupaca. Složićete se da je Facebook i Instagram tržište dosta veliko i da ima mesta i prostora za svaku vrstu proizvoda i usluga samo je pitanje kako animirati baš pravog zainteresovanog posetioca i pretvoriti ga u krajnjeg kupca.
Kada tome dodamo da se na društvenim mrežama provodi i preko 2-3h dnevno i kada se to pomnoži sa brojem profila na obe društvene mreže možete zaključiti koliku ustvari pažnju ima vaša firma i oglas i koliko se tu mogućnosti za prodaju krije.
Međutim, da li je svaka mreža za svaki proizvod?
Facebook i Instagram
Ovo pitanje je od krucijalne važnosti i neophodno je da se zapitate prilikom odabira društvenih mreža preko kojih planirate da dođete do vaših krajnjih kupaca. Da li ćete raditi digitalni marketing preko društvenih mreža, Facebook-a i Instagram-a, ili Google oglašavanje isključivo zavisi od prirode vaših proizvoda ili usluga.
Postavljamo vrlo važno pitanje, kako će te prodati modularske proizvode, usluge popravljanja klime, agregata, projektovanja? Preko koje društvene mreže ili marketing kanala?
Kada želite da istražite i pogledate najnovije trendove i tehnike dekoracije noktiju gde ćete prvo otići?
Naravno, na Instagram, jer tamo ima puno slika.
Ako želite da izgradite brend vaše poslastičarnice i da se pozicionirate na tržištu kroz upoznavanje kupaca o vašem načinu rada i poslasticama koje pravite, Facebook je prava opcija.
Kada vam treba zubar ili fizijatar u blizini da li idete na Instagram?
Ne, idete na Google.
Kao što vidite razlike postoje i one zavise od delatnosti kojom se bavite i svaka opcija krije nešto posebno i specifično.
Google oglašavanje
Google je i dalje jako moćan alat. Možete ga koristiti samostalno za reklamiranje, a može da radi u kombinaciji sa društvenim mrežama. Moć Google-a je višestruka, a jedna od njih je to da može da vam rangira sajt na prvo mesto u pretraživaču (SEO) te stoga da vam reklama nije ni potrebna. Google može puno.
I upravo iz svih razloga koje smo naveli je neophodno da se pre pokretanja reklamne kampanje uradi detaljna priprema, istraživanje, analiza i strateški i pametno pristupiti kreiranju reklamnih koraka.
Jer zaista, kao što vidite, nije svaki proizvod ni svaka usluga za Facebook i Instagram.
Tu smo da bi našli pravo i idealno mesto za reklamiranje i oglašavanje vaših proizvoda i usluga.
Treba vam pomoć oko oglašavanja? Pišite nam na info@adnea.rs ili nas pozovite na 060/7070-724.