Oglašavanje na Društvenim Mrežama

 

(Facebook/Instagram/LinkedIn)

Procenat kupovina na društvenim mrežama je u konstantnom porastu. Pandemija korona-virusom doprinela je tome da se u zemlji pa i u svetu desi ubrzana digitalizacija, jer su ljudi bili primorani da kupuju online.

Danas je marketing na društvenim mrežama za prodavce – NAJJEFTINIJI i NAJBRŽI način da dođete do svojih kupaca!

Sa druge strane, kupci su uvideli mnoge benefite ovakvog vida kupovine. I neće više da šetaju gradom satima i traže nešto što je sada dostupno na par klikova.

I zato je reklamiranje na društvenim mrežama vaša VELIKA PREDNOST KAO PRODAVCA I FIRME DANAS!

Danas lako možete da iskoristite moderne tehnologije i pokažete svoj proizvod velikom broju ljudi koji još ni ne znaju da postojite i još ni ne znaju da im treba vaš proizvod / usluga. I to ne bilo kojoj publici, nego onima za koje sama platforma zna da bi vaš proizvod mogao interesovati.

Šta vam donosi reklamiranje na društvenim mrežama:

  • Gradite svoj brend
  • Olakšana komunikacija sa kupcima
  • Veliki broj novih potencijalnih kupaca mogu da vide vašu reklamu
  • Svoj proizvod / uslugu prikazujete biranoj ciljanoj grupi
  • Mogućnost retargetinga – prikazivanje reklama samo ljudima koji su već pokazali interesovanje za vaš biznis – posetili su vaš sajt, imali interakcije sa vašim biznis profilima i sl.
  • Rezultati su lako merljivi
  • Rezultati mogu da se optimizuju – tačno vidite koji oglas vam je doneo prodaje i za koliko uloženog novca
  • Mogućnost reklamiranja velikog broja proizovda / usluga u isto vreme
  • Ovakav vid reklamiranja je i dalje najjeftiniji – mnogo jeftiniji od tradicionalnih kanala prodaje koji nisu uvek merljivi

Zašto reklamiranje na društvenim mrežama treba prepustiti profesionalcima?

Za ozbiljne prodajne kampanje najvažnije je da imamo strategiju. Šta, kako, kome i kada ćemo da puštamo koje oglase. Nisu sve prodajne kampanje iste i ne mogu sve da rade na jednoj “sličici”. Za većinu proizvoda i usluga je potrebno napraviti ozbiljan prodajni levak i ovakve kampanje nekada idu i na 3-5 prodajnih nivoa, na više publika i ovakve reklamne kampanje neretko imaju na desetine vizuala ili videa.

Većina smatra da je dovoljno da se klikne na BOOST DUGME i da je se tako reklamira na društvenim mrežama.

Boost dugme može da posluži, ali ne daje ni blizu opcija kao ni rezultata kao kada se oglasi rade sa profesionalne oglašivačke platforme.

Facebook oglašivačka plafroma nudi

  • 80% više opcija nego boost dugme
  • Mogućnost puštanja oglasa na više platformi istovremeno
  • Mnogo veći broj interesa koji služi da bi se naš oglas prikazivao baš kome želimo da se prikazuje
  • Veću kontrolu
  • Mogućnost puštanja većeg broja oglasa u istoj kampanji
  • Mogućnost optimizacije oglasa
  • Više rezultata za isti novac

Kako kod nas izgleda proces postavljanja oglasne kampanje na društvenim mrežama:

1 – Prvo postavimo ciljeve

2 – Radimo analizu prethodnih oglasa, tržišta i konkurencije

3 – Postavljanje strategije na osnovu inicijalno prikupljenih podataka

4 – Izrada vizuelnih rešenja i pisanje opisa za reklame

5 – Postavljanje prodajne kampanje

6 – Praćenje kampanja na dnevnom novou

7 – Svakodnevna optimizacija oglasa i kampanja

Oglašavanje na Facebooku:

Uprkos uvreženom mišljenju da je Facebook platforma koja više ne radi, oglasi na Facebooku i te kako rade i dalje. Za neke sektore i bolje nego oglasi na Instagramu.

Cena po prodaji varira u zavisnosti od sektora, prepoznatljivosti brenda, cene proizvoda / usluge itd.

Odabir između oglašavanja na Facebooku i Instagramu zavisiće od ciljeva vaše kompanije i vaše ciljne publike. Oba ova društvena mreža imaju svoje prednosti i nedostatke, pa je važno dobro razmotriti koji od njih će najbolje odgovarati vašem biznisu.

Facebook ima veću bazu korisnika i veću funkcionalnost za oglašavanje, uključujući opcije za ciljanje publike, kreiranje reklama u više formatima i detaljne izveštaje o performansama. Međutim, Instagram ima više vizuelno orijentisanu publiku i može biti bolji izbor za brendove koji žele da istaknu svoje proizvode kroz atraktivne fotografije i videe.

Ukratko, ako želite da dosegnete što širi spektar ljudi i ako želite da koristite detaljne funkcije oglašavanja, Facebook bi mogao biti bolji izbor. Ali ako želite da naglasite estetski privlačne aspekte vašeg proizvoda i ako želite da se fokusirate na mlađu publiku, Instagram bi mogao biti bolji izbor. U svakom slučaju, važno je imati dobro razvijenu strategiju oglašavanja i prilagoditi je specifičnostima svake društvene mreže.

Ako ste spremni da svoju prodaju podignete na novi nivo kontaktirajte nas još danas!

Oglašavanje na instagramu:

Instagram je jedna od najpopularnijih društvenih mreža i idealan je za oglašavanje estetski privlačnih proizvoda i usluga.

Najbolje rezultate pokazuje za reklamiranje fashion i beauty proizvoda gde znamo da imamo rezultate i x19 ROAS (znamo u nekim kampanjama na 100 eur da imamo prodaju i preko 1900 eur).

Obzirom da je Instagram vizuelna mreža jako je važno kako će ti vaši proizvodi biti predstavljeni.

Promena sa vizuala na video format nam je za jedan butik u prvoj nedelji povećao prodaju za 30%. Fascinantno zar ne.

Ako ste spremni da za isti novac koji sada ulažete u reklame ostvarite veću prodaju kontaktirajte nas još danas!

Oglašavanje na LinkedIn-u:

Za biznise kojima je cilj ostvarivanje saradnje sa drugim biznisima LinekedIn je mreža gde morate da budete!

Pored ozbiljne strategija nastupa na LinkedInu, oglašavanje može da donese značajne rezultate.

Oglašavanje na LinkedInu još uvek mnogo bolje rezultate donosi u USA i Canadi, malo slabije za tržište Evrope, dok je u Srbiji još u začetku.

Oglašavanje na društvenim mrežama – Cene i Paketi

U ponudi imamo 3 paketa oglašavanja.

Koji je idealan za vaš zavisi od potreba, obima asortimana kao i dinamike menjanja asortimana.

Ako imate povremene potrebe za oglašavanjem npr škola ste sporta, predajete strane jezike, prodajete PVC stolariju i bilo šta drugo gde ste uslovnjeni sezonalnošću potreba tržišta za vaše usluge – za vas su idealne pojedinačne kampanje koje puštamo u dinamici koja je dovoljna da popunite svoje radne kapacitete a da uspete da održite kvalitet usluge.

Ako ste butik, prodajte suplemente, ambulanta / bolnica – za vas je idealan srednji paket. On pokriva dovoljan broj usluga / proizvoda koji Vam je potreban na mesečnom nivou.

Za online shopove napravili smo paket 3 koji podržava do 100 artikala mesečno.

Za sve varijacije molimo vas da nas kontaktirate. Na osnovu vaših potreba napravićemo paket koji vam odgovara.

Evo primera kako mi radimo oglašavanje na društvenim mrežama Facebook i Instagram:

Za više informacija pišite nam sa konkretnim idejama ili nas pozovite.

ŽELITE DA ZAPOČNEMO SARADNJU?

KONTAKTIRAJTE NAS